Jsou komerční mainstreamové značky, a jsou značky, které dělají vše pro to, aby se nestaly komerčními. Značky, kde převládá individualita a exkluzivita. Jako belgické Theo. Theo je známé svými výraznými modely brýlí, které najdete po celém světě v obchodech, jež určují trendy.
Theo se chlubí mnoha oceněními, která dokazují, že jejich koncept je úspěšný.
Theo není žádným nováčkem na trhu. Před více než dvaceti lety měli belgičtí optici Wim Somers a Patrick Hoet po krk mainstreamových značek brýlí, které prodávali ve svých optikách. Rozhodli se, že představí svou vlastní řadu brýlí pod názvem Theo (anagram příjmení Hoet). Jejich mottem bylo “nejen lépe vidět, ale také lépe vypadat”. Brýle pro ně nejsou jen zdravotní pomůckou, ale plně funkčním doplňkem. V současné době najdete značku Theo v 1500 obchodech ve více než 50 zemích světa. Theo se nikdy nevzdálilo od svého původního cíle: inovovat design díky použití nových technik, někdy dokonce v tomto oboru ještě nepoužitých. Theo je stále rodinná firma, ale s mezinárodní atmosférou. Theo je legrace, inovace a standard kvality.
Theo v současné době nabízí zákazníkům, kteří hledají nevšední a hravé brýle, několik kolekcí.
Theo Collection: Theo pro každý den. Theo jsou hravé, barevné a veselé brýle s vtipem.
Eye-witness by Theo: Avantgardní kolekce od Patrica Hoeta. Brýle pro ty, kteří udávají trendy. Obroučky jsou často asymetrické.
Theo by Tim Van Steenberg: kolekce slunečních brýlí.
VinGtage collection: první vingtage kolekce byla uvedena k dvacetiletému výročí značky na trhu. Když Theo začalo koketovat s vintage, bylo jasné, že bude sloužit jen jako inspirace, nikoli jako předloha. Cílem Theo je ozdobit tvář, ne jen zdůraznit oči.
Jsme rádi, že vám tyto zcela jedinečné hravé brýle můžeme nabídnout i u nás na Běhounské.